Wzrost inwestycji w sport, kulturę i działania społeczne o 120%, wsparcie 80 utalentowanych sportowców, zaangażowanie w projekty i inicjatywy umożliwiające aktywny rozwój łącznie 55 tysięcy dzieci i młodzieży – to podsumowanie działań dynamicznie wzmacniających rozpoznawalność i postrzeganie marki ORLEN w ciągu ostatnich czterech lat. Projekty wspierane przez koncern oraz ich wpływ na prowadzony biznes po raz drugi zostały szczegółowo zaprezentowane w raporcie rocznym poświęconym działalności sponsoringowej. Tym razem dokument uwzględnia także spółki wchodzące w skład […]
Marketing & Reklama
PKN ORLEN po raz kolejny przygotował wyjątkową atrakcję dla miłośników sportów motorowych. Bolid F1 Alfa Romeo Racing ORLEN rusza 4 czerwca br. w pokazowy tour, podczas którego pojawi się w dziesięciu miastach w Polsce. Wyścigi Formuły 1 z udziałem najlepszych kierowców przyciągają fanów na całym świecie. Według badań Nielsena, łączna widownia wyścigów F1, transmitowanych w 51 krajowych telewizjach, sięga 400 milionów widzów. Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Robertem Kubicą traktujemy jako inwestycję. To […]
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, […]
Pod hasłem „Hit Kasowy” wystartowała ogólnopolska promocja olejów silnikowych Shell Helix skierowana do niezależnych warsztatów samochodowych. Do zdobycia jest premia gotówkowa o łącznej wysokości do 800 złotych. Promocja potrwa do 13 grudnia 2019 roku. Promocja ma wspierać właścicieli warsztatów w dostosowaniu się do nowych przepisów, które wchodzą w życie z początkiem 2020 roku i nakazują stosowanie w warsztatach samochodowych kas fiskalnych online. Obowiązek taki wprowadza uchwalona przez Sejm 15 marca 2019 roku Ustawa o zmianie […]
Na mocy 3-letniej umowy, najlepsza polska tenisistka Agnieszka Radwańska zostaje ambasadorką Grupy LOTOS. Celem koncernu jest zwiększanie rozpoznawalności marki LOTOS na świecie. W ramach współpracy, LOTOS planuje również działania z zakresu edukacji sportowej, skierowane do utalentowanej polskiej młodzieży. Umowa jest ważna do końca marca 2020 r. Współpraca obejmuje promocję marki LOTOS na turniejach z cyklu WTA Tour z udziałem tenisistki. W ramach zaplanowanych aktywności, przewidziany jest także udział Agnieszki Radwańskiej w wydarzeniach specjalnych firmy. Współpraca z Agnieszką Radwańską to doskonała szansa do mocniejszego zaakcentowania obecności Grupy LOTOS na rynkach zagranicznych. Warto podkreślić, że koncern eksportuje […]
Tej jesieni Orlen Oil, czołowy polski producent środków smarnych do motoryzacji, przedstawi zupełnie nową jakość w komunikacji marketingowej. W najnowszym spocie telewizyjnym zobaczymy mechanika, który opowiada o swoich doświadczeniach w pracy na torach wyścigowych. Najnowsza kampania Orlen Oil to emocje, ekstremalne obciążenia dla silnika i niezawodny olej Platinum. Przekaz uwiarygadniają autorytety – autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii spółki jest Tomasz Gajda, mechanik wyścigowy, w motorsporcie od przeszło 10 lat. Zespoły, z […]
Jabłka wprost z podgrójeckich sadów otrzymają na początku września klienci ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya. W ten sposób firma przeniesie wirtualną akcję #jedzjabłka do rzeczywistości. Akcja rozpocznie się w czwartek, 4 września. Na jej potrzeby właściciel polskiej sieci stacji paliw Moya zakupił 10 ton jabłek od sadowników spod Grójca, czyli z jabłkowego zagłębia Polski, szczególnie dotkniętego rosyjskim embargiem. Średnio każda stacja rozda ponad 100 kilo owoców, a szacunkowo starczy ich na dwa do trzech dni […]
Aż 50 000 nagród znalazło się w puli wakacyjnej loterii na stacjach MOYA. Nagrodą główną jest samochód osobowy. Loteria, w formie zdrapki, potrwa przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. To już druga jej edycja, i podobnie jak przed rokiem, zabawa będzie miała proste, a przez to bardzo atrakcyjne zasady. Każdy klient dowolnej stacji w sieci MOYA, który zatankuje minimum 20 litrów dowolnego paliwa (w tym LPG) otrzyma los. I już na miejscu, zdrapując […]
4 listopada na stacjach paliw Shell rozpoczęła się loteria pod hasłem „Wygraj darmowe paliwo Shell!”. Promocja trwa do 19 stycznia 2014 r. W akcji promocyjnej wziąć udział osoba, która na stacji Shell zakupi minimum 20 litrów dowolnego paliwa lub dokona zakupów w sklepie na stacji Shell za min. 15 złotych (z wyłączeniem paliwa, produktów tytoniowych, napojów alkoholowych i doładowań elektronicznych) a następnie zarejestruje się w Loterii. W promocji biorą udział wszystkie paliwa dostępne na stacjach Shell: […]
Z początkiem lipca na stacjach MOYA rusza MOYA Loteria zdrapkowa z atrakcyjnymi nagrodami dla tankujących klientów. Będzie to największa do tej pory akcja marketingowa sieci MOYA wspomagająca sprzedaż paliw na wszystkich stacjach w Polsce. Każdy klient, który na dowolnej stacji MOYA zatankuje minimum 20 litrów benzyny, oleju napędowego lub LPG, otrzyma kupon ze zdrapką. W puli loteryjnych nagród znaleźć będzie można samochód osobowy, jako nagrodę główną, a także motorowery, tablety, płyny do spryskiwaczy MOYA oraz […]