Total startuje z kampanią paliw Total Excellium

Total excellium - odbierz maskotkęFirma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje.

Akcja promocyjna rozpoczęła się w połowie stycznia i potrwa do 5 kwietnia. Wszyscy kierowcy tankujący na stacjach sieci Total co najmniej 15 litrów paliwa Total Excellium (diesel lub 98), bedą mogli odebrać jedną z dziesięciu maskotek dostępnych w kolekcji za symboliczną sumę 1 zł. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowców na paliwo Total Excellium, a co za tym idzie – wzrost poziomu świadomości tego produktu na rynku; jak również przekazanie kierowcom informacji o korzyściach ze stosowania paliwa Excellium, którymi są m.in.: ochrona i zwiększenie żywotności silnika, zmniejszenie zużycia paliwa oraz zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do środowiska. Jest również ukłonem w stronę najmłodszych pasażerów, podróżujących ze swoimi rodzicami.

Promocji towarzyszy kampania, która obejmie kanały takie jak outdoor, POS (materiały na stacjach sieci Total) oraz działania reklamowe w obszarze Social Media.

Total to istniejące od niemal 100 lat przedsiębiorstwo petrochemiczne zajmujące się wydobyciem, przeróbką ropy naftowej i gazu ziemnego oraz ich transportem, dystrybucją i marketingiem. Jest jedną z największych spółek naftowych na świecie. Działający w 130 krajach koncern jest operatorem 15 tysięcy stacji paliw. W Polsce sieć liczy 50 stacji Total i AS24 (stacje dla samochodów ciężarowych).

Total Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.