Mirosław Szul

Rozmowa z Mirosławem Caputą, Dyrektorem ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska

Circle K

Pan Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska odpowiada na pytania przygotowane przez naszą redakcję. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny serwisu Petrol24.pl. Mirosław Szul: Circle K to nowa marka na światowych rynkach paliwowych, w tym także w Polsce. Zastąpiła ona dobrze znaną każdemu kierowcy markę Statoil. Jak ocenia Pan czas od przeprowadzenia procesu rebrandingu na pierwszych stacjach w Polsce? Mirosław Caputa: Myślę, że na początku warto wyjaśnić dlaczego w ogóle doszło do […]

Dariusz Bratoń, Prezes Novatek Polska – wywiad

Pan Dariusz Bratoń, Prezes Novatek Polska i zarazem Dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Novatek Gas & Power, odpowiada na pytania przygotowane przez naszą redakcję. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny serwisu Petrol24.pl. Novatek jest firmą działającą w branży paliwowej. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o firmie – jak duże jest to przedsiębiorstwo oraz jaki jest główny profil działalności? Nasza firma należy do spółki Novatek OAO – największego, niezależnego producenta gazu w Rosji. Firma kompleksowo zajmuje się […]

Thibaud de Lisle, Managing Director w Total Polska – obszerny wywiad

O firmie Total, jej pozycji na polskim rynku paliw i olejów silnikowych opowiada Thibaud de Lisle, Managing Director w firmie Total Polska. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny serwisu Petrol24.pl. Total to duży, globalny koncern działający w branży paliwowej i motoryzacyjnej. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o polskim oddziale firmy – jak duże jest to przedsiębiorstwo, ilu łącznie ludzi zatrudnia? Thibaud de Lisle: Total Polska jest częścią działu Marketing&Services w ramach koncernu Total. W […]

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress