BP i PAYBACK przedłużają współpracę

Aplikacja PAYBACKPAYBACK, unikalny na polskim rynku multipartnerski program bonusowy oraz BP, jeden z liderów polskiego rynku paliw z siecią liczącą już ponad 570 stacji, zdecydowali o przedłużeniu współpracy.

BP stawia na niestandardowe rozwiązania. Nasi klienci to bardzo wymagający odbiorcy, którzy oczekują perfekcyjnej obsługi i wysokiej jakości produktów. Doskonale wiemy, jak ważne jest dla marki budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dlatego postanowiliśmy przedłużyć trwającą od ponad 10 lat współpracę z PAYBACK. Użytkownicy innych marek tworzących Program PAYBACK chętnie korzystają z dedykowanej oferty BP, która czeka na nich na naszych stacjach. Takie podejście pozwala nam budować i nieustannie wzmacniać relacje z konsumentami, co – oczywiście – przyczynia się zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i wzrostu sprzedaży.

– stwierdza Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP.

Cieszymy się z przedłużenia współpracy na kolejne lata. BP to kluczowy partner Programu także na innych rynkach – w Niemczech, Austrii oraz Meksyku. Nasze wspólne działania opierają się na wykorzystaniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych oraz najnowszych technologii. W praktyce służy to lepszemu rozpoznawaniu potrzeb konsumentów i dopasowaniu personalizowanych ofert. Dzięki temu możemy wzmacniać relacje naszych partnerów z uczestnikami Programu i realnie wpływać na wzrost sprzedaży. PAYBACK stale rozwija dostępne narzędzia. Klienci BP bardzo chętnie korzystają z karty i kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej. Pozwala to na jeszcze szybsze zbieranie punktów na stacjach – nie tylko za zakup paliwa, ale także kawy czy korzystanie z myjni samochodowej.

– dodaje Tomasz Głos, dyrektor Partner Management PAYBACK Polska.

Podstawowym celem Programu PAYBACK jest wzmacnianie relacji pomiędzy konsumentem a marką w oparciu o analizę danych transakcyjnych. Efektem jest wzrost zadowolenia konsumentów oraz zwiększanie sprzedaży przez partnerów Programu.

Aktualnie ponad 8 milionów uczestników zbiera punkty w prawie 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w blisko 250 sklepach online. Zebrane punkty można wymieniać zarówno na zakupy u partnerów jak i na nagrody dostępne w sklepie PAYBACK oraz Katalogu Nagród BP. Wielu uczestników wspiera punktami również organizacje pozarządowe: PAH z programem Pajacyk, TOPR, Stowarzyszenie Siemacha, Hospicjum im św. Łazarza z programem Pól Nadziei oraz Stowarzyszenie Wiosna z Akademią Przyszłości i Szlachetną Paczką.

Payback

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
Więcej w BP, BP Polska, Małgorzata Bogacz, Payback, Payback Polska, Program lojalnościowy
BP Żerań
Nowa stacja BP na warszawskim Żeraniu

20 kwietnia 2018 roku rozpoczęła działalność nowa stacja BP Żerań w Warszawie (woj. mazowieckie). Obecnie sieć BP liczy 539 stacji,...

Zamknij