Michał Ciszek nowym Prezesem Zarządu Circle K Polska

Michał Ciszek

Na zdjęciu: Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska

Michał Ciszek, który dotychczas zajmował stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Działalności Operacyjnej, zostanie nowym Prezesem Zarządu Circle K Polska. Z dniem 1 października br. zastąpi na tym stanowisku Giedriusa Bandzevičiusa, który wraca na Litwę, aby kierować tam jedną z największych sieci detalicznych.

Obejmując funkcję prezesa w Circle K Polska, stawiam sobie za cel konsekwentny rozwój naszego biznesu. Poprzez ciągłe udoskonalanie oferty paliwowej i gastronomicznej, chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Równolegle będziemy dbać o wysoki poziom zaangażowania naszych pracowników, którzy są najlepszą wizytówką Circle K, stwarzając dla nich jak najlepsze warunki do pracy i rozwoju kompetencji zawodowych. Będzie to szczególnie istotne w kolejnych miesiącach, gdy naszą uwagę będziemy skupiać na postępującym procesie rebrandingu. Dołożę wszelkich starań, aby przebiegał on równie sprawnie, jak dotychczas.

– mówi Michał Ciszek, nowy Prezes Zarządu Circle K Polska.

Michał Ciszek ma ponad 15-letnie doświadczenie w sektorze handlowym. Do zespołu Circle K dołączył pięć lat temu jako Dyrektor Działu Personalnego, a przez ostanie dwa lata jako Dyrektor ds. Sprzedaży i Działalności Operacyjnej odpowiadał za region Polski Wschodniej. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach jak Lekkerland czy Eurocash.

Michał Ciszek jest absolwentem psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada również dyplom Executive MBA uzyskany w Akademii Leona Koźmińskiego.

Rebranding marki w toku

Trwający obecnie proces zmiany marki na Circle K obejmie całą sieć ponad 350 stacji paliw w Polsce i potrwa do końca marca 2018 r. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal w sieci stacji paliw na Litwie, Łotwie i w Estonii. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na ofertę produktową sieci oraz na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.

Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel & Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., firma Couche-Tard podjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

Circle K Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.