Shell Polska rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest pokazanie możliwości tankowania taniej z programem Shell ClubSmart przez cały rok.
To patent, który napędza się sam – tankując z rabatem, zbiera się kolejne punkty do wykorzystania przy następnych wizytach na stacji. Punkty Shell ClubSmart można zbierać tankując paliwo i robiąc zakupy na stacjach Shell w całej Polsce. Za 12 punktów Shell ClubSmart na litrze paliwa można otrzymać rabat w wysokości 12 gr/l paliwa Shell FuelSave lub Shell AutoGas, albo 25 gr/l tankując paliwo Shell V-Power.
Wiosenna oferta Shell obejmuje również wybrane nagrody z katalogu Shell ClubSmart, które można otrzymać za połowę standardowo wymaganych punktów. Tankując z rabatem, klienci zbierają jednocześnie kolejne punkty na karcie do wykorzystania przy następnej wizycie na stacji. Patentów na szybkie pomnażanie punktów jest wiele. Jednym z nich jest tankowanie paliwa Shell V-Power w niedzielę, kiedy to można zdobyć do czterech razy więcej punktów na swojej karcie.
Cieszymy się, że klienci cenią sobie najwyższą jakość paliw Shell. Dzięki uczestnictwu w programie Shell ClubSmart można kupować nasze paliwa w jeszcze lepszych cenach przez cały rok. Wiosna sprzyja weekendowym wypadom za miasto i właśnie dlatego przypominamy o naszym patencie na tańsze tankowanie. A jeśli ktoś nie jest jeszcze uczestnikiem programu Shell ClubSmart, może przystąpić do niego w każdej chwili i już od pierwszego tankowania lub zakupów zbierać punkty.
– mówi Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska.
Kampania rozpocznie się 3 kwietnia i potrwa do 3 czerwca br. Oferta rabatu za punkty w programie Shell ClubSmart jest ważna bez ograniczenia czasowego (do odwołania), a kampania reklamowa będzie widoczna na stacjach Shell, stronie internetowej shell.pl oraz w mediach ogólnopolskich: telewizji, radio, Internecie. Spoty telewizyjne będą promowane w największych polskich stacjach, takich jak TVP, TVN i Polsat, a spoty radiowe między innymi w RMF MAXX i Radiu Zet.
Shell Polska