Po pierwszym roku działalności w Polsce, MOL Polska dokonał rebrandingu ponad 200 stacji paliw, zaznaczając swoją obecność w całym kraju. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy MOL Move zdobył z kolei pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku. Przedstawiciele firmy podsumowali najważniejsze osiągnięcia firmy podczas spotkania dla mediów, zorganizowanego na świeżo wyposażonej w barwy MOL stacji […]
Rebranding
Do końca roku blisko 90% stacji, działających dotychczas w Czechach pod marką Benzina, rozpocznie funkcjonowanie pod marką ORLEN. Jest to finalny etap trwającego kilka lat procesu wdrażania marki ORLEN na tym rynku. Grupa ORLEN posiada największą sieć 436 stacji paliw w Czechach, jest również liderem na rynku paliw alternatywnych. Budowa koncernu multienergetycznego pozwala nam na dynamiczną ekspansję międzynarodową i prowadzenie transformacji energetycznej w całym regionie. Kolejne inwestycje możemy realizować dzięki skutecznemu wykorzystaniu synergii w ramach […]
Grupa ORLEN przejęła i rozpoczyna rebranding 79 stacji paliw na Węgrzech, funkcjonujących obecnie pod marką Lukoil. Ponadto koncern nabędzie do połowy 2024 roku 103 kolejne stacje paliw zlokalizowane na Słowacji i Węgrzech. Wejście Grupy ORLEN na rynek węgierski oraz pozyskanie kolejnych stacji na Słowacji to efekt fuzji PKN ORLEN i Grupy LOTOS. Zgodnie ze strategią, do 2030 roku koncern będzie posiadał 3,5 tys. stacji pod marką ORLEN na co najmniej sześciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a […]
Grupa ORLEN rozpoczęła proces rebrandingu i włączania stacji paliw LOTOS do swojej sieci sprzedaży. W ramach połączenia obu firm sieć Grupy ORLEN w Polsce powiększy się do ponad 1900 stacji, a na rynkach zagranicznych do blisko 1300 obiektów. Pod marką ORLEN działa już 7 zmodernizowanych stacji, miedzy innymi w Rybniku, Koninie i Turku. Dzięki połączeniu z Grupą LOTOS nie tylko wchodzimy do grona największych sieci na Węgrzech i Słowacji, ale także umacniamy pozycję na polskim […]
Anwim S.A., operator sieci stacji paliw MOYA, rozpoczyna proces rebrandingu stacji samoobsługowych przejętych od BM Reflex. Spółka ogłosiła przetarg na przygotowanie i montaż wizualizacji zewnętrznej MOYA na 30 stacjach paliw eMILA. Oferty można składać do 4 grudnia br., a wymagany termin wykonania to 31 marca 2021 r. Docelowo, stacje samoobsługowe będą funkcjonowały jako MOYA typu express. Przejęcie stacji eMILA odbywa się na podstawie umowy z 19 października br. pomiędzy Anwim S.A. a BM Reflex sp. […]
Pod Berlinem ruszyła pierwsza stacja pod marką ORLEN. To ważny krok do pełnego rebrandingu sieci na zagranicznych rynkach i umocnienia pozycji koncernu w Europie. W Niemczech funkcjonuje już blisko 600 stacji paliw pod marką Grupa ORLEN-star, dostępnych w każdym landzie. W biznesie sukces gwarantują odważne i dobrze przemyślane decyzje. PKN ORLEN ma ogromny potencjał. Chcemy go w pełni wykorzystać również za granicą z korzyścią dla firmy, a także polskiej gospodarki. Na niemieckim rynku jesteśmy obecni […]
Jeszcze w tym roku na czeskich, niemieckich i słowackich stacjach koncernu pojawi się marka ORLEN. Jest to element wdrażanej strategii cobrandingu, zakładającej współistnienie lokalnych marek Benzina i star z logotypem Grupy ORLEN. W ramach działań, które docelowo mają zmierzać do pełnego rebrandingu sieci, na wszystkich rynkach będzie prowadzona spójna komunikacja, w której istotną rolę odgrywać będzie dalsze zaangażowanie w Formułę 1. W ramach wzmacniania znajomości marki ORLEN połączone logotypy będą pojawią się między innymi na […]
PKN ORLEN uruchomi stacje paliw pod szyldem CPN i Petrochemia Płock – na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obydwu podmiotów, Koncern promuje swoje dziedzictwo i przypomina jedne z najpopularniejszych polskich marek. Spółka dostrzega potencjał promocyjno-marketingowy w reaktywacji wysoce rozpoznawalnych znaków towarowych od lat budzących pozytywne reakcje klientów, będących jednocześnie ponadczasowymi dziełami grafiki użytkowej i wzornictwa przemysłowego. Docelowo marki retro będą funkcjonowały wyłącznie w tych dwóch lokalizacjach. […]
Proces zmiany nazwy Statoil na Circle K, który rozpoczął się w maju ubiegłego roku, dobiegł końca. Poza Polską, marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i w Danii, jak również w krajach bałtyckich. Cała sieć obecna jest w ponad 20 krajach na całym świecie. Zmiana nazwy całej sieci to złożony proces, który obejmuje wiele różnych obszarów. Dziś z całą pewnością możemy powiedzieć, że zakończył się on dla nas sukcesem. Potwierdza to […]
Połowa z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. W ostatnich dniach zakończył się również rebranding stacji w woj. kujawsko-pomorskim. Zakończenie całego procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r. Rebranding stacji prowadzony na tak wielką skalę to jedno z największych […]