W maju 2024 r. na stacjach MOL Polska sprzedane zostało prawie o 12% więcej kubków kawy, niż w tym samym miesiącu rok wcześniej. To nie tylko efekt rosnącej rozpoznawalności i popularności marki MOL wśród polskich kierowców, ale także zasługa wprowadzenia nowej marki kawy, która swoją premierę w kraju miała pod koniec kwietnia. Przed wprowadzeniem jej na stacje przeprowadzono testy jakości w siedmiu krajach (w tym w Polsce), w których wzięło udział ponad 2000 klientów. Nowa […]
Piotr Pyrich
Po pierwszym roku działalności w Polsce, MOL Polska dokonał rebrandingu ponad 200 stacji paliw, zaznaczając swoją obecność w całym kraju. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy MOL Move zdobył z kolei pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku. Przedstawiciele firmy podsumowali najważniejsze osiągnięcia firmy podczas spotkania dla mediów, zorganizowanego na świeżo wyposażonej w barwy MOL stacji […]
Pod szyldem “Piotr i Paweł po drodze” powstaje nowy format sklepów typu convenience. Z wygodnych zakupów spożywczych przy okazji wizyty na stacji benzynowej będzie można skorzystać na stacjach BP. Oferta skierowana jest nie tylko do kierowców, ale również innych osób ceniących wygodę. Nowy format, stworzony w ramach współpracy koncernu paliwowego BP w Polsce z jedną z największych w Polsce sieci supermarketów „Piotr i Paweł”, jest propozycją kompleksowej oferty dla osób będących w drodze. Pierwsza pilotowa […]
- 1