Gotówka zawsze pod ręką – usługa cashback na stacjach paliw MOYA

Cashback gotówka na stacjach paliw Moya23 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca usługę cashback, czyli możliwość wypłaty gotówki podczas płatności kartą. Akcję organizuje Fundacja Polska Bezgotówkowa, a jednym z jej stałych partnerów są stacje paliw MOYA, na których ta wygodna usługa jest dostępna.

Na czym polega usługa cashback?

Cashback to szybki sposób na wypłatę gotówki bez potrzeby szukania bankomatu. Usługa dostępna jest w ponad 265 tysiącach punktów w całej Polsce, m.in.:

  • w sklepach spożywczych,
  • placówkach pocztowych,
  • stacjach paliw MOYA.

Aby wypłacić gotówkę, wystarczy zapłacić kartą i poinformować sprzedawcę o chęci skorzystania z cashbacku. Co ważne – nie obowiązuje minimalna kwota zakupu, a maksymalna kwota wypłaty wynosi 1000 zł.

Stacje MOYA wspierają dostępność usług finansowych

Stacje paliw MOYA, należące do Anwim S.A., od lat oferują usługę cashback, wspierając rozwój nowoczesnych usług płatniczych.

Cashback to praktyczna usługa, która ułatwia życie, szczególnie w mniejszych miejscowościach czy w trasie. Na stacjach MOYA od lat oferujemy to rozwiązanie, bo wiemy, że klienci cenią sobie dostęp do gotówki przy okazji tankowania czy zakupów. Dlatego z przyjemnością wspieramy kampanię edukacyjną, która promuje tę możliwość w skali ogólnopolskiej.

– podkreśla Monika Ziemba, Marketing i PR Manager w Anwim S.A.

Edukacyjna kampania cashback potrwa do końca lipca

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat korzyści płynących z usługi cashback. Akcja obejmuje:

  • kampanię radiową o zasięgu ogólnopolskim,
  • działania digitalowe,
  • obecność w mediach tradycyjnych i branżowych.

W tym czasie klienci stacji MOYA znajdą materiały informacyjne o możliwości wypłaty gotówki przy kasach oraz przy wejściach do stacji.

Fundacja Polska Bezgotówkowa wspiera nowoczesne płatności

Fundacja Polska Bezgotówkowa od lat działa na rzecz popularyzacji obrotu bezgotówkowego i zwiększenia dostępności terminali płatniczych – szczególnie w sektorze małych i średnich firm. Dzięki takim inicjatywom jak kampania cashback, codzienne płatności stają się jeszcze wygodniejsze.

Anwim

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.